zondag 13 april 2014

Gary Shteyngart / Super Sad True Love Story
Hm, blijkbaar ben ik aan een ander boek begonnen dan de Daily Mail en de Guardian. Hoezo 'witty, original en brilliantly imaginative?'. Ik zou Super Sad True Love Story eerder omschrijven als 'vergezocht, flauw en bepaald niet origineel'. Om een of andere reden hoorde ik tijdens het lezen de stem van Harrison Ford in mijn hoofd en kreeg ik vooral de behoefte om nog een keertje te kijken naar Blade Runner, wat an sich natuurlijk niet zo verkeerd is maar hier waarschijnlijk niet de bedoeling was. Na zo'n 40 pagina's heb ik het opgegeven. Ik had blijkbaar elke pagina in de lach moeten schieten maar ergerde me alleen maar aan mensen die totaal langs elkaar heen leven, vooral moeilijk doen met iets dat een äppärätus heet en geen moment boeien. Aan mij niet besteed. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten